Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Gabriella Blom - 12 mars 2010 19:48

När syster lånade min bil så var det ju en kille från Hsand som körde in i henne :(

Åkte och lämnade bilen idag för att dom skulle fixa den. Passade på att svänga in på Dollarstore också. Det blev bara godis och kakor   . Har varit på Färsta med Wille också. Det var hoppträning så jag red i tältet. Wille var pigg, men lite tjafsig i munnen idag. Men men allt kan inte vara perfekt varje dag.  Det var roligt att rida honom, senast var ju i lördags. Det blev mycket svängar och övergångar. Anna ska ju hoppa imorgon så då behöver han vara mjuk och följsam. Rafa fick vila idag och troligtvis imorgon också. Jag har stalljour och sedan jobbar jag. Tänker kolla lite på Let´s dance, fast jag är sur för att Stefan Sauk åkte ut. Han var ju jättebra. Skulle jag vara Wille skulle jag lämna istället. Det är ju ingen clownskola. Vet inte ur folk röstar   Åker inte han ut nu så kommer jag att bojkotta Lets dance. Så det så   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards