Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Gabriella Blom - 11 mars 2010 16:28

Idag har jag varit ledig från stallet. Anna lånade Rafa och  Olivia red Wille. Hade planerat en sovmorgon, men tyvärr blev jag väckt :( Vi var på bio igår. Shutter Island. Den slutade halv 12 så jag känner mig liten aning trött idag. Det var inte precis min typ av film. Otäck, blodig och döda barn. Usch. Självklart mycket välgjord och Leonardo di Caprio var riktigt bra. Fast jag föredrar roliga , glada filmer. Det är så mycket elände i världen ändå.

Har varit och handlat åt mamma m syster. Vi fick äppelpaj m vaniljsås och jättegoda vaniljbullar   .

Var på stan och kollade lite nya kläder, men precis då ringde sonen och var hemma. Rusade hem direkt, vi bor ju nära som tur är.

Jag har köpare på Rafa nu. Känns jättebra, men sorgligt också såklart. Ska boka besiktning. Wille ska ju flytta till Lindas stall i Färsta och jag ska ju rida Takida så sysslolös blir jag knappast. Söker nya jobb också. Hittar jag inget bra så kanske jag börjar plugga. Vi får se.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards