Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Gabriella Blom - 9 mars 2010 20:54

Kom precis hem från jobbet. Alldeles tomt här hemma. Det var längesedan. J är i fjällen med en kompis och M jobbar. Det var väldigt lite folk i Birsta idag. Tråkigt tråkigt tiden går så långsamt. Red Rafa på fm hon är lite tjock i benet fortfarande , men ohalt.  Skrittade bort till paddocken och red lite  serepentiner, 8 volter och övergångar.  Rafa var jätteduktig :D Jag fick faktiskt koll på höger bogen idag. Framsteg minsann. Red inte så länge för vi ska till paddocken imorgon också. Anna ska vara med på banhoppningsträningen m Wille på lördag    Jag jobbar   imorgon ska Anna och Wille hoppa lite. Jag står över m Rafa om hon fortfarande är tjock i benet. Igår var jag och Anna  till Linda. Vi red ut på killarna. Båda var lite trötta trots det härliga vädret. Anna påpekade vad lugna dom var när vi var ute. Ja det är lite skillnad på frieser och andalusier. Båda raserna helt underbara, men olika   . Fick sms från Kicki i Polen. En tjej som köpt häst berättade att dom var uttagen till dressyrlaget. Vad roligt när det går bra och folk uppskattar sina hästar. Den här hästen hade stått länge pga att ägaren dött. Roligt med någon som lägger ner tid och arbete. Många ska ha "färdiga" hästar helst gratis. Bråttom är det också . Nej jag tycker ge hästarna tid och mycket kärlek så brukar det bli bra.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards