Alla inlägg den 22 september 2009

Av Gabriella Blom - 22 september 2009 19:07

Började dagen med att åka upp till torpet. Det var grått och kallt.Plockade ihop lite saker och kollade att allt såg ok ut.Sedan åkte jag till min lilla mamma som hade bakat äppelkaka och gjort vaniljsås. Mumma :D Hade pratat med Kicki om att komma förbi henne på jobbet. Åkte in till stan och fick en rundvisningi Bolagsverkets nya lokaler. Superfin. Blev bjuden på kaffe och kaka också. Hi Hi. Man kan aldrig få för mycket fika. Pratade lite om hur vi ska lägga upp Arlequins träning. Förutom att jag tränar Kicki så ska jag åka ner och rida Arlequin någon dag i veckan. D essutom ska hon skjutsa upp honom så att jag kan träna för Gunilla Pettersson. Har planer på att ge oss ut på någon lite tävling framöver. Han kan ju bli spänd i nya miljöer ,så vi ser det som träning.  Var hem och tog ett bad och sedan åkte jag och Johannes ner på stan och åt på Sandys med syrran. Det blev pastasallad med skaldjur. Vi har köpt restaurangchansen så man äter 2 och betalar för en. Imorgon ska jag rida Johan :D Det ska bli så roligt.

Kolla in superfina bilder på Johan och Miramis  sök på emmyeriksson


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards