Alla inlägg den 21 september 2009

Av Gabriella Blom - 21 september 2009 16:01

Gråter Det känns inte alls bra , men Linda har lovat att börja blogga så att jag kan följa henne och Karats liv tillsammans.  Tur att jag har goda vänner som kan uppmuntra mig. Tack snälla Kicki . Dessutom är jag rätt bra på att inte tänka så mycket. I allafall inte på det som är tråkigt. Försöker fokusera på roliga saker. Jag har varit på biblo idag och lånat tidningar och bakat en kaka med glasyr. Nu ska jag åka och handla och sedan tänkte jag ta en promenad. Vet inte om jag ska åka till Linda imorgon och rida eller om jag ska ta en tur till torpet. Känns skönt att vara ledig och kunna välja vad jag vill göra. Det blir nog torpet om det är bra väder. Är ledig hela veckan så jag hinner rida någon annan dag. Ska kolla in Kändisdjungeln ikväll också.Börjar bli en riktig såpanörd :D Tyckte Ann var supercool igår när hon stoppade ner handen i hål med krabbor, ormar mm  .Tjejerna är grymma. Jag hoppas verkligen dom blir kvar. Tänk att dom gör allt det här för välgörande ändamål.

Av Gabriella Blom - 21 september 2009 08:07

Skrattande Min syster har varit i huvudstaden. Titta vad jag fick.

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards