Alla inlägg den 18 september 2009

Av Gabriella Blom - 18 september 2009 19:02

Jag skrev ju att det var någonting på gång. Idag har jag besiktat Karat. Det gick bra . Han ville inte springa först, men när han kom på vad han skulle göra så sprang han på som bara den :) Anledningen är att jag har en köpare på honom. Har ju pratat om att behålla honom. Fast min situation är ju inte annorlunda mot för när jag sålde Ystra. Så det får bli så.Jag har inte annonserat, utan det ringde en jättetrevlig tjej som sökte häst. Då slog det mig att Karat skulle passa perfekt. Han kommer att flytta till Linköping på måndag. Just nu känns det ok, men jag vet att det kommer att bli jobbigt. Försöker att inte tänka på det. Jag är glad att ha fått träffa och lära känna honom under dom här månaderna. Han har blivit så fin. Nu är det bara att fortsätta muskla och utbilda honom. Nu ska jag försöka åka ner till Bergsjö och rida Arlequin så mycket jag kan. Dessutom har jag ju Johan och en del andra som vill att jag kommer och tränar deras hästar. Så hästlös är jag ju inte. Har varit till Linda och fikat. Fick en stor påse blåbär så ikväll blir det blåbärspaj med vaniljsås. Sen ska jag jobba hela helgen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards