Alla inlägg den 1 september 2009

Av Gabriella Blom - 1 september 2009 18:20

Red upp mot Torpet förbi ridhuset på Alnö. Det var där dom sköt björnen. När vi kom upp till vändplatsen reagerade Karat på något. Han kanske kände lukten av död björn???

 Han var rätt tjafsig i munnen idag också, men jag sa åt honomnågra gånger och på hemvägen var han riktigt fin i både skritt och trav. Styrde runt lite i paddocken. Samma visa där, först försöker han komma undan, sen gick det bättre. Men han måste ju komma till jobb om det ska bli några muskler. Har lagat och ätit amerikanska pannkakor . Mums. Måste nog ge mig av till affären och handla lite mjölk. Helst skulle jag vilja lägga mig på soffan. var upp tidigt imorse och tvättade. Har en hel hög med tvätt att ta rätt på. Imorgon jobbar jag från 12. Åker till Karat på morgonen. Satte in ett till foto på lilla gubben. Där ser man att magen växt :D han är såååå sööööt.

Av Gabriella Blom - 1 september 2009 18:15

Tog lite nya bilder idag. Lägger ut en jag tog för 2 månader sedan. han har lagt på sig men det fattas en del.Tar tid när han både ska bygga muskler och sättahull. Dessutom tycker jag han tappat lite vid flytten . Tänderna har säkert gjort sitt också. Stor mage har han fått i allafall :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards