Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Gabriella Blom - 29 juni 2009 18:28

Idag har jag varit ledig och legat vid poolen hela dagen. Underbart skönt. jag är så glad att vi har den möjligheten. Skulle inte alls vara roligt att vara i stan i detta vackra väder. Karat börja sakta återhämta sig. Svullnaden på bogen har gått ner men hans högra framknä är väldigt svullet nu. Lillstackarn. Han står i en hage med massor av gräs och jag har även slängt in hö så att han ska slippa gå omkring. men han äter inte riktigt det han skulle behöva, troligtvis pga smärtan. Kommer att ta tid att få ordning på honom. Typiskt. jag som hade förväntat mig en häst som jag kunde rida direkt. Han är väldigt fin. Har så fin päls och man och riktigt fint huvud. Nu har startlistorna kommit till Färsta. jag skulle starta först med Hamilton, men ska stryka mig med honom och starta först med johan istället. Tävlingen börjar 11 och jag börjar jobba 12. Blir rätt tajt men Linda får ta hand om Johan efteråt. Det känns viktigast att han får lite rutin. Hamilton har ju tävlat förut. Dessutom jobbar jag så mycket så jag kommer inte att hinna rida båda. Imorgon ska jag jobba och sen till Kvissle och träna Tatiana igen. Det ska bli roligt. Ikväll ska vi grilla , börjar bli riktigt hungrig :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards