Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Gabriella Blom - 4 juni 2009 17:30

Åkte till hästarna i morse. Gav dom hö och vatten. Sen åkte jag ut till Dilles och köpte foder. Behövde ett vitt koppjärn till sadeln så jag fick lova att fara ut till Grafströms.Hade en ny fin äppelgrön grimma till Karmel, men hingsten har bitit i den, så den ser inte alls fin ut längre :(  Köpte en ny brun/randig grimma m grimskaft. Den ska jag inte ha på i hagen bara när han ska vara fin. Kunde inte låta bli att köpa ett fleecetäcke också. Mörkblått m grå kantband och gjordar. Kan ju vara bra att ha. Åkte hem och åt lunch, sen tillbaks till stallet. Tog in Karmel och borstade på honom och satte på regntäcket. Han har så himla kort päls så han fryser när det blir  blött o kallt. Tog lite kort på honom i hagen men han grävde mest ner mulen i höet. Det var ju väldigt grått och trist men jag lägger ut lite kort. Imorgon tänkte jag ta ut honom på promenad kanske till ridhuset. Börja vänja honom vid omgivningarna. Har varit ute på Hemmanet också fick två elever idag =) Dom skötte sig jättebra. Nu är jag så himla trött. vet inte vad som hänt. har ju varit pigg ett tag. Drog ner på Lyprinol tabletterna för några dagar sedan. Kände av allergin idag igen.Får ta max dos. Synd att dom är så himla dyra. Men det är det ju värt. Hade hoppats hinna rida Hamilton idag för linda är sjuk. Men som ni ser så har jag haft fullt upp. Imorgon efter jobbet måste jag i allafall rida. Det är ju förståss bara roligt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards