Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Gabriella Blom - 16 juni 2009 10:30

Upp kl 7 , hade tvätt tid. Har tvättat alla sängkläder och handdukar till torpet. Börjar inte jobba förrän kl 14. Härligt =) Måste ner på Telia en sväng för Johannes mobil krånglar. Ingen ridning idag. imorgon är jag ledig så då ska jag rida Johan. Det kommer väl att ta ett tag innan han känns bra efter tandraspningen. Fast nu vet jag i alla fall att han inte är vass i munnen. gjorde yoga igår kväll. Kändes att jag är stel i ryggen.Hhar en punkt under skallbasen mellan halskotorna och örat som är jätteöm. Min syster känner en jätteduktig massör. Ska höra med henne om hon har tid för mig. När man rider kan det bli ännu mer spänningar om man har ont. Inte bra vare sig för mig eller hästarna. Jag läser 2 böcker nu The essential Paul Belasik och Rid i harmoni med hästen av Perry Woods. Dom skriver väldigt olika, men grunden är ändå att man ska rida med lätthet och mjukhet. Belasik är perfektionist och skriver mycket filosofiskt, men även tekniskt. Länkar till hans hemsida. Båda böckerna rekommenderas.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards