Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Gabriella Blom - 6 juni 2009 20:06

Den 22 maj la jag ut en bild på en andalusier med en fantastisk man. Idag fick jag en kommentar från Josephine Canovas Rodriguez i Spanien . Bilden är tagen från hennes hemsida :) Rätt häftigt att man kan få kontakt med människor från hela världen på internet. Jag har länkat till hennes sida andalusians for you. Idag fick jag sovmorgon = ) Började jobba 12, det har faktiskt varit mycket jobb trots att det är Sveriges nationaldag. Åkte en snabbis till stallet och tog in Karmel och borstade av honom. Jag tycker att det är bra att ta in honom själv varje dag så att han vänjer sig. Gnäggade lite först men annars var han lugn. Naomi däremot stod och knackade på dörren in från deras hage. Hon är jättekär i Karmel.Det är konstigt för både Tinneke och Naomi är mindre än Karmel, men han ser ut som en lite myra bredvid dom. Deras halsar och resning gör att dom verkar större än dom är. Nu är ju Karmel en väldigt ädel häst. Även om han växer mer och lägger på sig en massa muskler så kommer han att vara väldigt lätt i typen. Syrran tog kort på kattungarna i stallet. Visst är dom söta?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards