Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Gabriella Blom - 15 juni 2009 18:43

Red Hamilton på förmiddan. Det blåste väldigt så han var lite spänd på väg till ridhuset. Han har stått hela helgen också så han hade en del överskottsenergi. Det roliga är att han inte alls är stel när man börjar rida. han söker sig i en rund låg form nu. Fast han hade mycket spring i benen =) Red lite förvänd galopp och öppna och sluta. Jag känner av min rygg lite. Vilket gör att jag har svårt att sitta i traven när hästen tar stora steg. Måste nog börja träna eller nåt. Jag älskar att träna, men det är mest tiden som inte räcker till. Tycker att ryggen är svår att träna hemma. Kankse ska köra lite yoga ikväll. Åkte upp till torpet och röjde. Det blev riktigt fint. Gräset är jättehögt så det måste väl också klippas. Det blir nog fint till midsommar. Mina nya matvanor (mera mat :) verkar fungera. Känner mig inte lika orkeslös. Veterinären kom och raspade tänderna på johan idag. Så nu blir det hårdkörning.

Av Gabriella Blom - 15 juni 2009 09:32

Här kommer fler bilder från Spanien. Blir väldigt sugen på att åka dit = ) Nu ska jag iväg och rida.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards