Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Gabriella Blom - 23 juni 2009 16:28

Idag har det varit underbart varmt =) Kunde sitta på verandan och äta frukost för första gången i sommar. Har ätit jordgubbar och grädde och latat mig. Var och besiktade bilden det tog ca 8 min och kostade 480 kr. Väldigt dyr timpenning. Hade några fel så jag måste tillbaka. Suck !!!Ledig imorgon också och hästlös en dag till. Sen kommer min nya lilla vän. Sååå spännande. Alla hästar brukar trivas i Bängling så det ska nog inte bli några problem.Det är en massa gräs i hans nya hage och 2 hästkompisar i hagarna bredvid. Red johan på uteplan igår. Tävlingen går ju där så dt är bäst att träna. han är rätt tittig där och lite okoncentrerad. Men efter ett tag gick han riktigt bra. Red serpentiner och 8 volter runt några hinder som stod uppställda. Har ju lånat Kickis Isabell sael. Jätteskön, men den kommer inte överens med mina ridstövlar. Det gnekar hela tiden. Rätt irriterande. Vet inte vilken sadel jag ska ha på tävlingen ????

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards