Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Gabriella Blom - 26 juni 2009 18:54

Ja nu har han anlänt. Tyvärr inte i något vidare skick. hade blivit sparkad på bogen innan han skulle åka. Jag förstår inte transportören som tyckte det var ok att ta med honom. Har lagt ut film på you tube. Han var

även väldigt tunn. Såg bild på honom när han stod i polen då var han tjock. Konstigt att hästfolk i Sverige inte kan hålla hull på sina hästar.Han är i allafall världens finaste kille =) Jättesnäll och go. Tycker bara så synd om honom när han ska ha ont, kan knappt gå. Har köpt kylgele för att dämpa blödningen. Hoppas det går över snabbt. Transporten har väl inte precis gjort saken bättre. Nu ska han få massor med mat och vila. Sen ska vi ut på härliga turer i skogen. igår var jag och red Johan. han var så duktig. helst galoppen var super =) Har anmält till tävling om en vecka på Färsta. Nu visar det sig att jag kanske måste jobba =( Har inte sett några tider än. Startar dom tidigt så hinner jag kanske rida en häst i allafall. Jobbar hela helgen. nu ska jag iväg och rida Johan. Bild på honom igår efter ridturen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards