Alla inlägg den 22 april 2009

Av Gabriella Blom - 22 april 2009 10:07

Visst går dagarna väldigt fort? Glömmer ofta om jag skrivit i bloggen. Men det kanske beror på åldern ???? Igår red jag Johan med dom nya sporrarna. Det blev fart på herrn. Jag var jätteförsiktig så att jag bara nuddade med dom. Tror att det kommer att fungera på tävlingen. Red igenom programmet några gånger. Fast det var himla jobbigt att sitta när han var så framåt. Måte hitta en takt mittemellan. Tränade lite skänkelvikning också och det har verkligen blivit mycket bättre :) Efteråt åkte jag på Hööks och provade alla deras vita ridbyxor (även herr modellen). Dom hade några svagt kritstrecksrandiga Eurostar som var superfina, men lite väl dyra. Så mycket tävlar jag ju inte och dessutom skulle jag ju få dom av Linda. Hittade i allafall ett par andra helskodda, höga i midjan som satt bra och var riktigt sköna. Gud vad skönt att det är avklarat. Har startnummer 11 på söndag. tävlingen börjar halv 9 så det blir nog inte alltför sent. På lör ska jag hjälpa syster att flytta och sedan blir jag bjuden på middag. Vi 4 som jobbar på Living Large blir bjuden av företaget. Skoj :) Hinner rida Johan några gånger till före tävlingen. Nu ska jag sticka iväg på jobbet.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards