Alla inlägg den 5 april 2009

Av Gabriella Blom - 5 april 2009 18:44

Idag har det varit trist väder. Det har inte gjort mig så mycket för jag har jobbat hela dagen. Tänkte krypa ner i ett skumbad nu och bara mysa. Har hört av sig fler på Ystra så det känns bra. Hoppas få besked imorgon. Det är så jobbigt att dra på det tycker jag. Igår kväll var vi hemma Pilla kom och vi spelade 500. Vi brukade göra det hos mormor när vi var små. Faktiskt roligt kortspel. Vi var ganska ofta hos mormor som bodde i Timrå. Hon brukade laga stuvade makaroner och köttbullar. Det fanns en bio där då, så vi gick ofta på matiné. Dom hade en liten disk med godis ,tablettaskar och små chokladbitar. Nu är bion riven. Synd för det är lite nostalgi med gamla lokaler. Saknar mormor också väldigt mycket. Det har varit dressytävling på Färsta i helgen. Eftersom jag jobbat har jag inte hunnit dit. Pratade med Gunilla Pettersson om att träna för henne med Johan. Hon hade ingen tid till veckan. På påsklovet kunde hon komma i allafall. Det ska bli så roligt. det var så länge sedan jag tränade. Imorgon ska jag rida kanske rida igenom något program eller bara mjuka upp honom. Vi får se hur han känns.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards