Alla inlägg den 1 april 2009

Av Gabriella Blom - 1 april 2009 08:58

det var meningen att jag skulle släppa ut hästarna idag, men Andrea skulle dit så jag får ta insläppet istället. Jag slutar kl 20 men det är ju ljust ute och fint väder så det går ingen nöd på dom.Tänkte fara på Citygross och handla lite innan jag ska iväg och rida på Tinnike.Börjar jobba 14 så det är bäst att få allting gjort nu. Igårkväll tog jag en promenad ner på stan. Det är underbart nu när det är  ljust länge. Kör omkring i syrrans lilla blå bil för hon lånade min när hon skulle flytta lite grejjor till Lotjärn.Det är ju väldigt praktiskt att ha skåpbil när man ska köra stora saker, men jag saknar min Atos. Det är svårare att ge någon skjuts i Forden eftersom det bara är 2 säten.Ska nog byta till en liten bil igen.Hade ju tänkt ha en massa hästar, men nu är det ju ändrade planer så då behöver jag ju inte Forden. Jag har en tjej som vill byta sin islandshäst mot Ystra. Han är så himla fin. Fast mina vänner tycker inte islandshäst är riktigt min grej.Jag är ju intresserad av att lära mig nya saker så på ett sätt skulle det vara roligt. Har ridit islandshäst och jag tycker det är jättekul :) Meningen med att sälja Ystra är ju att spara båe tid och pengar så på den fronten blir det ju inte bättre. Fast jag tror det blir lätt att hitta medryttare. Snurrar i huvudet just nu. Ge mig råd någon:) Hoppas att dom som är intresserad av att köpa Ystra hör av sig. Bild på Gymir han är ljuvlig,

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards