Alla inlägg den 16 april 2009

Av Gabriella Blom - 16 april 2009 20:01

Det är ju april och då kan vad som helst hända. Imorse snöade det när jag vaknade. Fy sjutton. Gjorde inte alls något att jag skulle jobba hela dagen. Haft fullt upp idag. Imorgon är jag ledig. Hade tänkt rida ut med Johan, men Linda vill hellre att jag tränar. Hon ska rida ut i helgen.  Jag tar nog en liten sväng ute först och sen i ridhuset. Linda tränade idag och Johan  hade varit jättefin . Börjar få till skänkelvikningarna helt ok. Dessutom har han blivit rund och fin i galoppen. Har pratat med en del folk om hästarna i Polen. Han har lagt ut filmer på youtube på några. Ett sto som heter Emi är superfin, vilken häst. Skulle hon stå i tyskland skulle hon nog kosta några 100 000 kr till. Pratade med en gubbe i Skåne som berättade att flera i Holland och Tyskland köper hästar i Polen byter pass på dom och säljer dyrt. Visst är det konstigt att en häst blir mer värd och bättre för att den kommer från ett speciellt ställe. Har en hel trave med disk som jag måste ta itu med. Så det är väl bara att sätta igång.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards