Alla inlägg den 20 april 2009

Av Gabriella Blom - 20 april 2009 18:47

Idag var det premiärträning för Gunilla Pettersson. Det var så himla roligt :) Eftersom det var första gången så ville hon kolla lite på hur han rörde sig och hur långt vi kommit.Hon tyckte Johan hade 3 bra gångarter och gick i helt ok form för dagen. Han var faktiskt jätteduktig. På slutet fick vi träna skänkelvikning. I början ville han mest gå som en ostkrok. Då fick jag göra stora framdelsvändningar och fokusera på att han skulle vara rak. Sedan gick det riktigt bra med skänkelvikning på diagonalen i trav. Gunilla och jag har samma filosofi så det är så roligt att träna för henne. Hon sa att han kommer att få jättefina skänkelvikningar när han blir "stor". Var och provade vita ridbyxor. Det är nog bara snyggt om man ser ut som ett sugrör. Inga satt bra :(  ( Kan det bero på att jag blivit smått chipsberoende på sista tiden???) Får söka vidare. Jag sov jättedåligt i natt så när jag kom hem lade jag mig och vilade. Nu måste jag städa och diska. Helst skulle jag vilja gå ut och promenera i det fina vädret. Imorgon ska jag rida på fm innan jag ska iväg och jobba. Längtar efter Johan. Förutom att han är världens vackraste, så är han ju underbart gosig och mysig också.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards