Alla inlägg den 13 april 2009

Av Gabriella Blom - 13 april 2009 18:41

Upp med tuppen imorse igen. Ingen vila den här påsken. Sökte min svarta kavaj men den är som bortblåst. Tog mina fina  svarta Pikeur jeans istället och en vit piquetröja. Tur att det bara är en klubbtävling. Linda var i stallet och flätade Johans långa man. Det var inte speciellt mycket folk i Timrå och Johan är ju helt otroligt cool att vara borta med. Kändes riktigt fin på framridningen, men när jag kom in på banan bara dog han. Jag slet som ett djur men fick honom inte att galoppera :( Det hade sett fint ut i allafall. I nästa klass hade jag ett par korta sporrar men det var samma där. Så jag tog spöet innan jag red programmet. Då rider man ju utom tävlan men det viktigaste var ju att träna. Nu blev det fart på herrn så det var inga problem. han kröp ihop lite i formen bitvis men annars skötte han sig super. Vi fick 59,65 % vilket jag tycker är bra för första gången. Jag är jättestolt att jag kom ihåg båda programmen  och kunde sitta ner hela tiden. Kan tala o att jag var helt slut efteråt. Kände migränen komma smygande. När jag kom hem var det bara att ta en treo och krypa ner i sängen.  Var in  på Lindas hemsida och hon hade lagt ut bilder på Ystra flätad och fin i sitt nya hem. Det gick faktiskt jättebra igår när hon for. Jag vet att hon får det jättebra, men jag fick en klump i magen när jag såg bilderna. Har väl inte riktigt förstått att hon är borta. Jag försöker fokusera på annat och det brukar fungera. Ska iväg och träna med Johan imorgon. Egentligen skulle Linda rida Hamilton men han tappade en sko idag. Alltså får jag träna Johan för Sigrid Bergåkra. Måste lägga mig tidigt och ladda med treo imorgon. Det ska bli jättekul:D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards