Alla inlägg den 14 april 2009

Av Gabriella Blom - 14 april 2009 18:35

Var iväg och tränade för Sigrid Bergåkra idag. Tog ett par sporrar och hade inget spö och det fungerade faktiskt bra. Sigrid sa att det inte alls var ovanligt att hästar reagerade som Johan genom att bli jättesega på tävlingsplatsen. Idag var det i allafall full fart. Fick rida skänkelvikning och försöka få honom att ta skänklarna bättre. Han var jätteduktig. Ska rida utan spö framöver så han är van vid det. Jag satt ner en del och det var rätt jobbigt kan jag säga. Men det är bara att träna vidare. Var in på Equeen och köpte ett par rullsporrar. Vill inte behöva sitta och hacka med sporrarna bättre att han reagerar på små hjälper. Ska lägga mig och vila nu. Imorse laddade jag med treo och ginseng. Tog med en proteindryck också som jag drack efter träningen. Imorgon blir det till att arbeta igen. Vi ska få ny inredning till butiken så det lär väl finnas en de att göra.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards