Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Gabriella Blom - 20 oktober 2009 13:34

Ledig idag och det är nog tur. Jag har miljoner saker att göra. har haft tvättstuga på morgonen, varit på seminarium i Birsta, hos Linda och provsuttit nya sadeln en Dominus. Den kändes skön och hon är nöjd. Ska bli roligt att prova när jag kommer hem. Pussades med Johan och han fick päron och morötter. Hade glömt min hjälm när jag hjälpte Kicki sist. Så jag var till hennes jobb och hämtade den. Sen åkte jag hem och hämtade tvätten. Har ätit lite och ändrat i alla annonser från Polen. Nu kan jag ju troligtvis inte kolla mailen i USA vilket betyder att dom får höra av sig direkt till Kicki i Polen. Det blir spännande att se hur många mail jag fått när jag kommer hem Flört Det är inte så många hästar ute nu, en hel del har blivit sålda. Fatma som jag lade ut film på här för några dagar sedan kommer ev att komma hit till mig. Hon som köpte henne är inte riktigt nöjd utan kommer att byta till en annan häst. Jag har lovat Kicki att ta hem henne och rida henne lite och hjälpa till att sälja henne .Så får vi se om jag hittar någon bra person åt Fatma. Väntar bara på film och vetintyg. Det här blir ju såklart inte förrän jag kommer hem. Tänk att det alltid är lika roligt att börja med en ny häst. Det är ju bara tillfälligt, ska försöka att inte fastna för henne för mycket. Det är ju inte min häst så då är det lättare. ett nytt projekt på gång alltså. Det gör ju att jag får mer att skriva på bloggen oxå. Fast som sagt så är det inte bestämt än. Nu måste jag betala räkningarna, städa och åka på apoteket. Packa kan ju vara bra att göra också. Har lagt alla viktiga papper, pass, dollar mm i en mapp. Har varit så förvirrad och glömsk dom senaste veckorna så det är helt sjukt. Lite amerikansk mat så blir det nog bra Skrattande

Ha det så bra alla mina vänner så skriver jag om allt som hänt i Amerikat när jag kommer hem.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards