Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Gabriella Blom - 15 oktober 2009 14:42

Sitter med en lite Mimmi i knät. Hon är så himla gosig. Innan jag åkte till stallet idag så var jag in på Citygross för att hitta lite nyttigheter till min nya kosthållning :D Ja det är väl kanske dumt att börja leva sunt när man ska åka till USA, men där om något finns det ju nyttiga alternativ om man vill. Jag kommer nog att köra lite blandat. Är det semester så är det. I allafall så hittade jag ett supergott te från Friggs Ekologistkt Rooiboste med rabarber och vanilj. Fyllde på med bananer, groddar, nötter och Eko apelsinjuice. Om man ska sluta med onyttigheter gäller det ju att ha något annat att smaska på.

Jag och Johan tog en tur i skogen. När vi kom tillbaks så red jag en stund i ridtältet. Dörren in var stängd, men jag lyckades faktiskt öppna den från hästryggen. Johan tyckte det var lite konstigt, men han är så duktig. Hade tänkt rida skänkelvikningar men det stod en massa hinder ivägen. Red en del öppna och sluta efter långsidan. Han gjorde superfin sluta i vänster varv, som han haft så svårt med :D Underbar häst. Tränade på att sitta ner också och det gick rätt bra. Fast jag var lite stel i benen. Hoppas att den nya sadeln är lite smalare att sitta i. Jag som har så korta ben sitter nästan i spagat med benen rakt ut i den här sadeln. Nej det var kanske att överdriva ;) Men svårt är det i allafall. Önskar mina ben var 20 cm längre.

Johan är så himla rolig. Han tar tag i dragkedjan på min jacka med tänderna och sedan drar han den upp och ner.

Sa till Linda att vi måste filma det någon dag.

Jag har tänkt ta en sväng till Forex idag och växla till mig lite dollar. Jobbar i 4 dagar nu så jag måste se till att allt är klart tills vi ska åka.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards