Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Gabriella Blom - 4 oktober 2009 21:03

Hade sovmorgon idag :) Härligt. På förmiddan gick vi ner en sväng på biblioteket. Lånade lite kokböcker och några tidningar. På eftermiddan åkte jag och Kicki ut på Alnö och tittade på akademisk träning. Det är alltid intressant att se andra tränare. Vädret var dock inte det bästa. Småregn och rått i luften.  Jag hade på mig massor med kläder men man fryser när man sitter stilla. Sen var det dax att åka hem och laga middag. Provade creme fraiche med äpple och pepparot. Supergott. Jag älskar pepparot (heter ju horseradish på engelska :) Har yogat lite för att bli mjuk inför morgondagens träning. Har planerat att åka till Natalie och hjälpa henne med Albin också. Det var ett tag sedan, men nu har jag lovat att hjälpa henne lite mer. Det är synd att man måste jobba. Skulle vara mycket roligare att åka runt och rida varje dag istället Skrattande Imorgon blir det i allafall 2 hästar och onsdag ska jag till Myre och sedan till Bergsjö. Lisa har kollat upp Arlequin och mycket riktigt så satt han fast vänster bak. Hoppas det har släppt ordentligt. Kicki tyckte att han var fin idag när hon red.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards