Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Gabriella Blom - 7 oktober 2009 19:38

Åkte ut till Myre och hjälpte Lisa med Early. Hon var lyrisk över hur fin han varit i helgen :D Det är så det ska vara när man rider.han var jätteduktig idag. Fina övergångar skritt -trav. Det var väldigt lerigt i paddocken så det blev mycket skritt. Flyttade bogarna och arbetade med att han skulle vara mjuk i båda sidorna. På slutet arbetade vi lite sluta. Jag gick bredvid och hjälpte till då förstod han vad vi ville . Tar bara några steg åt gången. Ridtravarföreningen har tävlingar 15 november. Det finns ett dressyrprogram utan galopp.  Frågade Lisa om hon inte ville vara med. Vi får se annars frågade hon om jag ville rida. Han kan vara spänd på nya ställen så jag sa att vi får åka och träna på att rida på nya miljöer. Jag åker ju bort 2 veckor också, men han är ju så himla fin så det vore kul.

Åkte hem och åt en lunch bestående av bulgur,rädisor, salami och pineapple salsa. Lite underlig blandning, men det funkade. Jag köpte ett helt knippe rädisor på Lidl. Supergoda.

Fick kort på B-ponny sto i Polen, 4 år, 125 cm mkh viktbärande mycket snäll och riden 16000(inkl transport) om någon söker ponny :D

Jag tycker hon är jättesöt.

Har varit ute och promenerat 1 timme också. Riktigt skönt.

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards