Alla inlägg den 31 december 2009

Av Gabriella Blom - 31 december 2009 21:39

Sov till kl 10 idag. Det behövdes. Jag och Llegado tog en tur upp till Säter. Han har blivit så lugn och fin :) Visst reagerar han på saker och ting, men blir inte alls lika spänd. Jag kunde t o m galoppera på hemvägen utan att blåhålla i tygeln. Behöver inte åka dit och släppa ut hästarna imorgon. En sovmorgon till   . Visst märks det att jag tycker om att sova   . Eller det är väl snarare så att jag mår bäst om jag sover och äter ordentligt. Ikväll har vi ätit viltgryta m lövbiff och kantareller, jordgubbstårta och en massa choklad. Mycket antioxidanter i choklad   . Nu håller jag på att ladda inför hoppningen på söndag. Måste ju ställa om mig till hoppsits och hopptänk. Det tar en stund. Det måste vara minst 3 år sedan jag tävlade i hoppning. Ska försöka vara med på någon hoppträning med Llegado framöver. Det är ju jätteroligt. nu ska jag kolla lite tv och sedan blir det att skåla i Pommac vid kl 12. Gott Nytt År alla mina vänner   

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards