Alla inlägg den 22 december 2009

Av Gabriella Blom - 22 december 2009 15:03

Ja då var det dags för lite hoppning. Som tur var så snöade det inte, men det var minus 21 vid stallet. Såg inte precis fram emot att hoppa i tältet. Frös redan om fötterna innan vi kom fram. Som tur var så var det tomt i ridhuset och vi frågade snällt. Då gick det bra att plocka fram lite hinder   .

Llegado kändes jättefin direkt när jag började rida. Han var lätt i handen och fin i formen. Värmde upp litegrann först. Sen travade jag mot första hindret. Jätteroligt. Han blir lite vinglig mot hindren, men stannade inte en enda gång. Det var inte speciellt högt men det spelar ingen roll. han behöver först och främst stärka galoppen så att han blir rak. Vi var båda väldigt nöjda och trötta efteråt. Åkte hem med Llegado och sedan for jag och Anna och åt pizza. Dom har supergod pizza mittemot Ica på Alnön. Åkte till Kings och hämtade ett täcke och köpte foder. Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sedan iväg ner på stan. Har några böcker att lämna på biblo och lite julklappar att köpa. Imorgon tänkte jag hinna ut i skogen en sväng innan jag ska jobba.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards