Alla inlägg den 15 december 2009

Av Gabriella Blom - 15 december 2009 17:24

Vaknade kl 4. Jättepigg. Funderade på om jag skulle försöka somna om eller läsa en bok eller nåt. Bestämde mig för sova. Fast jag tror inte riktigt min hjärna förstod det. Inte resten av kroppen heller för den delen. Efter lååååång väntan måste jag i allafall somnat om. Vaknade imorse och var såklart jättetrött   .

Har känt mig förkyld idag, snorig ,hostig och seg. Fast konstigt nog känner jag mig rätt stark i kroppen. Vilket ju är positivt. Var ut till stallet och fixade men Llegado får vila tills imorgon. Anna sa att jag skulle hålla i mig nu när han stått några dagar. Ja det tänker jag göra . Det är väl bara att sätta på sig hjälmen (och rustning kanske)  . Han kommer nog att tycka det är jätteroligt med all snö. Jag oxå för den delen.

Känner mig faktiskt hungrig. Inte så konstigt jag har ju levt på Proviva i 5 dagar. Kanske därför jag blivit frisk så snabbt   . Tänkte göra ett minijulbord till middag. Lite leverpastej, kalvsylta, ägg mm. Måste ju äta nu så jag orkar rida och jobba imorgon.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards