Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Gabriella Blom - 11 maj 2009 17:51

Min bil läcker. Trodde det var olja, men min bror kom fram till att det var diesel.Hoppas att det går lätt att fixa. Lånade Andreas Childeric sadel och tog med till Linda. Först red hon Hamilton i den och sedan Johan. Vi turades om. Den är inte lika mjuk som Prestigen, men man sitter jättebra i den. Den är ju mycket tunnare så man kommer nära hästen. Jag tyckte Johan rörde sig bättre också. Fast han hade stått hela helgen så han var lite stel och motsträvig idag. Jag måste träna upp konditionen om jag ska orka rida 2 hästar. Muskler får jag ju när jag rider, men måste börja springa eller nåt.Är mycket bättre i förkylningen så jag tänkte sätta igång imorgon. Jag är inte joggingtypen har mycket lättare att lyfta vikter.Fast när jag gick friskvårdslinjen var jag i väldigt bra form. Då tränade vi på gym, sprang , gympade mm Imorgon börjar jag kl 13 så på fm ska jag nog åka till Sidsjön. Det är bra där för det är inga backar. Bra för nybörjare och väldigt fint. Ikväll ska jag försöka vila och läsa lite.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards