Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Gabriella Blom - 1 maj 2009 10:57

Satte på tvn imorse. Countrygala :) Hörde den här gruppen , Lady Antebellum, som jag tyckte var riktigt bra. Jag tycker att det är kul att lyssna på musik som man kanske inte skulle göra i vanliga fall. Det är så lätt att man bara gör allt som vanligt. Man vaknar på morgonen äter samma frukost, lyssnar på samma musik, tittar på samma program på tv, åker samma väg till jobbet, parkerar på samma p plats... Ja ni förstår. Rätt trist egentligen. Jag uppmanar alla att gör något nytt idag. Eller varför inte varje dag. Idag lyssnar jag på country =) Ska även försöka slänga/ge bort en massa gamla saker som ligger här och skräpar. Fast jag kommer nog inte hinna allt idag.Ska ner och titta på 1 Maj tåget en lite sväng.Sen ska jag åka och rida. Vädret är underbart och jag är ledig :D Fast jag undrar en sak. Hur mycket snor kan det egentligen finnas i en människa????  Börjar bli lite trött på att snyta mig.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards