Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Gabriella Blom - 19 juni 2010 21:22

Igår var jag totalt ute. Mådde inte ens så dåligt när jag låg i svininfluensan. Kunde knappt prata på morgonen när jag ringde och sjukanmälde mig. Låg halvdöd i sängen framför tvn hela dagen. Värre blev det på kvällen hade ont i huvudet, mådde illa, snorig och eländig. Ville bara dööö. Hatar förkylningar.

Jag red ju Johan torsdag kväll. han var jätteduktig, men jag var helt slut när jag kom hem. Fick frossa och låg i sängen och skakade. Idag har jag mått bättre. Har tittat på bröllop på tv    Viktoria är så fin och ser så glad och lycklig ut. Imorgon ska jag följa med Kicki och Matilda och titta på 2 ponnysar. Det ska bli spännande. Mår helt ok nu (med hjälp av Treo) så det ska nog gå bra. Måste ju vara på benen så jag kan jobba på måndag. Typiskt att man ska bli sjuk när man börjar på nytt jobb. Har ju klarat mig hela vintern.

Ovido - Quiz & Flashcards