Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Gabriella Blom - 12 juni 2010 10:50

Bara ett par dagar kvar tills jag börjar på Bolagsverket. Det ska bli roligt att göra något nytt. Torsdag red jag ut på Takida med Anna och hennes kompis Amanda. Han kändes riktigt pigg  :) Sedan skrittade jag en sväng med Lappen. Styrde runt några varv i paddocken också. Han känns redan mjukare i sidorna och trampade på ordentligt framåt. Igår kom Anna Karström och kollade igenom Wille. När det var klart presenterade jag henne för Lappen. Hon var så himla snäll att hon kände på honom också. Lossade en del spänningar i korset, som han troligtvis gått med länge. Annars var han ok. Behövde stretchas en del så det ska vi jobba med. Nästa vecka ska jag lägga in lite trav och ta lite längre turer. Det är så roligt att gå ut i hagen för Lappen kommer alltid fram och det märks att han tycker det är roligt att göra något. Nu ska jag städa här hemma och på em ska jag åka till stallet.

Ovido - Quiz & Flashcards