Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Gabriella Blom - 17 juni 2010 16:28

Såg att jag inte skrivit sedan månd. Herregud vad tiden går fort. Tisdags hade jag så ont i halsen att jag gick och la mig när jag kom he. Ingen ridning. Igår red jag och Anna ut efter jobbet. Vi red i skogen och på hemvägen kom vi ikapp ett gäng ridskolehästar. Lappen blev riktigt på hugget. Började ruska med huvudet och nästan piaffera nerför backen   Mycket lätt för samling.Han är för söt. Jag skulle ha ridit Takida men han var halt och alldeles tjock höger fram   . Jag tempade , men ingen feber. Vi lade ett omslag över natten. Har inte hört hur det är med honom idag. Ska åka dit efter middagen. Lovade att rida Johan idag. Blir kul det var ju ett tag sedan. På jobbet går det fortfarande bra. Roligt med så trevliga arbetskamrater. Idag fick jag lära mig en ny arbetsuppgift. Efter att sovit dåligt 3 nätter pga förkylning så är jag väl inte den snabbaste. Fast det är jätteroligt att lära sig nya saker.

Ovido - Quiz & Flashcards