Alla inlägg den 1 april 2010

Av Gabriella Blom - 1 april 2010 17:21

Jag och Anna stack bort till ridhuset och hoppade med Wille. Anna hoppade först och det gick riktigt bra. Fick några bra kort som jag ska sno och lägga ut senare   . Jag hoppade upp och tänkte hoppa ett litet kryss på volt h varv. Det gick inte alls. Precis som när jag tränade för Gunilla så bara drog han iväg åt vänster. När jag försökte på vänster bogen på plats blev han heltokig   . I vänster varv gick det bättre. Han var svår att forma i sidan, men vi kom i allafall över hindret. Hmmmm. Vet inte vad det är. Han är inte halt och jag försökte kolla munnen, men hittade ingenting. Nu ska han få vila i helgen och sedan ska han få massage. Det kan ju vara flytten eller att han har sträckt sig. Hoppas att det går till sig. Det var ju ingen lite volt heller ca 20 m. Blev bjuden på lunch :) Sedan åkte jag hem och slängde mig i ett varmt bad. har tänkt prova ett rakt bett på Rafa idag så jag tog en promenad bort på Kings och köpte bettringar. Gröna   . Rafa passar i grönt. Ska äta middag och sedan iväg ut på Alnön och rida. Fast paddocken ser ut som en sjö just nu. Det får bli vägen idag.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards