Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Gabriella Blom - 11 februari 2010 18:40


Vi höjde upp lite sista sprången, men då var Llegado lite trött och slog i bak. Han var i allafall jätteduktig. Ingen tvekan utan tog tagi hindren ordentligt. Fler filmer finns på youtube. Även när Anna hoppar Llegado och Linda hoppar med Takida.

Av Gabriella Blom - 11 februari 2010 18:38


Första gången jag hoppar med Takida. det var riktigt roligt. Han var pigg och galopperade på riktigt bra.

Av Gabriella Blom - 11 februari 2010 07:01

Jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. Har inte ens orkat blogga. Tisdag fick i allafall Rafa nya skor    . Hon är bara skodd fram en gång och aldrig bak. Jag måste säga att Cecilia Gunther min hovslagare är väldigt duktig. Rafa blev lite spänd och otålig när skorna skulle spikas i bak. Cissi tog det bara lugnt utan något bråk. Allt gick riktigt bra   Hann inte rida llegado varken måndag eller tisdag. igår kväll e jobbet var jag och Anna ut en sväng. Llegado var riktigt laddad. Rafa var pigg, men hon är verkligen en riktig cooling. Hon bryr sig inte om att Llegado studsar och vill busa. Vi galopperade full fart efter vägen. Anna ville ligga först så jag red bakom. Jag kunde helt välja tempo Rafa blev inte alls stressad över att ligga bakom. Sen mötte vi en skoter utan lyse på vägen. hon brydde sig inte alls   . Vi hade riktigt roligt. Idag ska vi åka in med llegado och hoppa i ridhuset, eller tältet blir det nog. Linda ska komma med Takida också. Jag och Anna ska turas om att rida. Det ska bli roligt. Imorgon är det träning för Gunilla. Jag har inte hunnit rida så mycket den här veckan, men hoppas att det ska gå bra. Vi ska filma idag så det kommer senare på bloggen. Har tänkt filma när jag rider Rafa i helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards