Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Gabriella Blom - 7 februari 2010 20:17

Idag red jag och Anna bort till paddocken. Båda hästarna var jätteduktiga. Rafa är helt fantastisk. Hon var så fin och pigg trots att det inte var plogat i paddocken. Jobbade helt rätt. Jag kunde sitta ner i traven och hon var mycket bättre i galoppen. Hon är väldigt stadig på foten. Har inte halkat en gång trots att hon är barfota . Jag och Anna pratade om att åka till ridhuset och hoppa på tors med båda hästarna. Fast hon som ska provrida igen kommer nog då. Vi åker in med Llegado och hoppar istället. Han såg jättefin ut idag. Pigg och glad. Anna var helnöjd   . Vi hade en riktigt trevlig ridtur. imorgon måste jag åka tidigt till stallet. Jobbar hela dagen och sedan ska jag ha kaffevisning i Stöde. Hästarna får vila. Tisdag ska jag rida Llegado o Rafa ska skos.

Av Gabriella Blom - 7 februari 2010 08:27

Idag ser det ut att bli bra väder. Tyvärr ska jag in i bunkern och jobba   .

Slutar 3 så då ska jag och Anna rida. Det har varit lite besökare på min blogg senaste tiden. Hallååå vart har alla tagit vägen. Mina systrar sa att dom haft svårt att komma in, så det kan ju bero på det.  Jag längtar i allafall till sommaren nu. Dessutom längtar jag tillbaks till Florida   . Värme och sol    

(och den goda maten   )


  



Ovido - Quiz & Flashcards