Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Gabriella Blom - 23 mars 2011 14:22

  Förhoppningsvis kommer den här söta killen att komma hit till våren.  Han heter Grim och är född 07 e.Forman Det är min kompis Kicki i Polens egen uppfödning. Han är under inridning nu och ska kastreras. Det ska bli jätteroligt. Det är inte riktigt klart var jag ska ha honom än, men det är några månader kvar tills han kommer.

Av Gabriella Blom - 23 mars 2011 14:12

Arlequin kom i måndags. Red i paddocken som på ena sidan var en stor sjö och den andra ett lerhav :) trodde inte prinsen skulle gilla att få hovarna leriga, men han klafsade på så att det stänkte ända upp på mina fötter. Vi fortsatte med övergångar lyckades t o m få till några från skritt till trav som var helt godkända . provade på lite sluta också och konstigt nog gick vänster sluta jättebra där han inte alls brukar vilja böjja sig. Däremot blev han skitsur när jag skulle göra höger sluta. Fast jag ser det som positivt att han bytt sida, bara att jobba vidare. Igår blåste det full storm så jag ville inte ge mig ut på stora vägen. Skrittade istället ner mot havet en sväng, blev inte ute så länge. Idag ska Anna följa med och fotografera med sin nya kamera. Så nu kommer det bilder snart =) Jag har faktiskt lyckats undvika socker sedan i fredags och känner mig inte alls lika trött längre. Fast jag förstår om kroppen får en shock äter mycket mer protein och jag har alltid levt på mestadels kolhydrater. Hoppas på att bli piggare och starkare. På fredag har jag semester. Det ska bli jätteskönt. Ska ombesikta bilen och har skrivit upp tvättid. Då måste jag ju hålla mig hemma. I helgen ska jag hjälpa syster att flytta så jag måste vila upp mig   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards