Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Gabriella Blom - 3 mars 2011 14:21

Idag har vi haft semmelpromenad på jobbet. Man går en runda och svarar på frågor sedan får man en semla. Jättebra idé tycker jag. Hann rusa till Forex och växla lite pengar också. På lördag bär det ju iväg till Riga :) Igår kväll red jag Arlequin i paddocken. Vi hade sällskap vilket han tyckte var roligt. Jag rider ju alltid ensam. Han kändes mjuk och fin i skritten. När jag skulle börja trava började dom ta in hästarna så då var han inte så jättekoncentrerad.  det är bra träning för han behöver lära sig att lyssna på mig trots att det händer saker runtomkring. På slutet var han i allafall riktigt mjuk och avspänd. Idag blir det en tur i skogen och imorgon åker han hem till Bergsjö. Jag åker ju bort och Kicki är ledig i slutet av nästa vecka så han blir kvar hemma hela veckan. Tänker åka ner en dag och rida. Efter jobbet ska jag till biblo o lämna tillbaks ngr tidningar. Ska löåna lite ljudböcker som vi kan lyssna på i bilen på väg till Stockholm. Det blir så tråkigt annars.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards