Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Gabriella Blom - 19 mars 2011 09:59

Idag blir det städning och en sväng på stan. Arlequin åkte hem igår på helg lov :) Han börjar bli riktigt fin nu. Det syns skillnad på ryggen och han är mycket lugnare i ridningen. Igår red jag i paddocken innan han skulle åka. Det var inget vidare väder, det märktes att Arlequin inte uppskattade all snö som blåste omkring. Jag kämpade i allfall på och mot slutet gjorde han fina övergångar från skritt till trav =D Det är svårare åt andra hållet, men det kommer. Vi har galopperat i veckan också och nu är det inga problem med höger galopp längre. Det är klart på jobbet  att jag får komma till den avdelning jag vill. Börjar där den 1 april. Då blir det lite mer varierande arbetsuppgifter. Det  ska bli roligt. Har varit extremt trött nu på slutet. Stressar alldeles för mycket, måste ta det lite lugnare. Ska även försöka lägga om kosten och dra ner på socker. Hoppas det ger resultat. Det droppar från taken , hoppas att snön smälter snabbt så man kan rida i skogen. Längtar till sommaren och torpet.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards