Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Gabriella Blom - 2 mars 2011 09:18

Här på jobbet sitter jag ju vid datorn hela dagarna. Har inte haft ork eller lust att sätta mig när jag kommer hem på kvällen. Då  har jag åkt till stallet och sedan har det blivit soffan :) Tänkte uppdatera bloggen lite nu när jag har rast. Arlequin har fått behandling av Anders. Han hade väldiga spänningar främst höger bog o vänster bak. Efter behandlingen hade han inte alls ont. Har ridit igång honom försiktigt. Han är mycket mer avslappnad och i måndags när jag red ut kunde han trava lugnt och fint :) Det är så roligt när man känner resultat . Igår fick han vila och idag ska jag träna lite i paddocken. Själv åkte jag ju på en dunderförkylning och är fortfarande snorig. Sprang för första gången igår och det var jobbigt, men väldigt skönt efteråt. Jag har fått förlängt här på Bolagsverket. Har nu arbete till sista augusti. Vet inte riktigt vad arbetsuppgifterna blir framöver, men hoppas på lite mer variation. Det är härligt att det blir ljusare på kvällarna, men jag tycker inte jag hinner med någonting. På lördag åker vi i allafall på kryssning till Riga. Det ska bli skönt att komma iväg en lite sväng. Hemma igen på måndag. Nu är det dags att börja jobba igen :) Ingen rast och ingen vila.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards