Alla inlägg den 15 december 2008

Av Gabriella Blom - 15 december 2008 16:21

Skulle iväg till Natalie imorse, men hon mådde inte bra. Åkte ut till Ystra istället på morgonen. Vi tog en promenad upp mot Snejden. Hon var pigg och tittade lite på postlådorna och bommen som går över vägen. Men om jag går fram så följer hon med och nosar på allt farligt :) Vi tränade på att hon skulle stanna när jag stannar och backa när jag säger back. Otroligt smart tjej. Väldigt lydig och lättlärd. Kl 11 kom Josefin Falck och masserade Moro det var intressant att vara med och höra vad hon tyckte. Hon tyckte han var väldigt fin inga speciella problem.Kul att höra. Imorgon ska jag rida honom, han har inte gjort så mycket på ett tag så han lär ju vara lite pigg.  Jag har ju inte heller ridit på några veckor så det ska bli sååå kul.

Nu ska jag laga middag och hänga upp dom nya julgardinerna jag köpt till vardagsrummet. Sen är det jul i alla rum.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards