Alla inlägg den 12 december 2008

Av Gabriella Blom - 12 december 2008 08:21

Började morgonen med att stryka och hänga upp julgardiner.Tänkte att det var bäst att göra det nu, efter jobbet är jag helt slut.Inte för att det är så mycket att göra utan för att luften i vår lokal inte är den bästa. Måste försöka ta mig ut på dagen medans det är ljust. Börjar 11 idag så jag ska åka till stallet och fixa åt Ystra innan jag åker till Birsta. Imorgon ska Jossan ta hand om henne så då behöver jag inte åka alls :) Måste försöka bli klar med julklapparna. Inte blev det någon läsning igår heller var alldeles för trött. På måndag är jag ledig och ska åka till Natalie och hjälpa henne med Albin. Det ska bli riktigt roligt.På kvällen åker jag nog till Bergsjö och har träning med Kicki och Arlequin. Hon vill att jag ska rida igenom honom :) Ser verkligen dram emot det. Han är en dröm att rida. Har haft 2 veckors semester från ridningen, men nu känner jag att det är dags. Nu ska jag ta itu med fler gardiner.Poppar julmusik på datorn samtidigt. Måste komma i lite julstämning. Mindre än 2 veckor kvar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards