Alla inlägg den 10 december 2008

Av Gabriella Blom - 10 december 2008 10:35
www.youtube.com/gabriellablom

Här kommer jag att skriva om mitt vackra frieser sto Ystra af Svärtan. Hon är e Sjerk u Uke fan der Byl. Den här lilla svarta skönheten är född 25 maj 07. Hon anlände till ett snöigt Bergeforsen för 2 veckor sedan. Världens snällaste finaste häst :) Eftersom jag jobbat så mycket så har jag inte haft tid med annat än att klappa på henne. Igår var det i allafall dags för vår första promenad. Det var kallt och soligt och vi var ute i en halvtimme. Första var hon pigg och tittade sig omkring på allt nytt spännande men mot slutet verkade hon bli lite trött. Hon är välhanterad och mycket lättsam i all hantering.Mina planer är att köra in henne till våren innan hon ska på bete. Jag kommer att vänja henne vid det mesta innan det är dags att rida in henne.Idag ska hon få vila men jag tänker gå till ridhuset och släppa henne där någon dag. Ska bli roligt att se hur hon rör sig.Tänker filma såklart. Andrea (min systerdotter) filmade när hon anlände länk nedan.

www.youtube.com/andrealindgren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards