Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Gabriella Blom - 6 februari 2011 16:16

Efter lite städande hemma åkte jag in till Hööks. Köpte en sadelgjord och pad till min hoppsadel. Tänkte prova den på Arlequin idag. Han är lite omusklad på ryggen, men sadeln låg helt ok med padd under. Som han jobbade idag så märktes det att han trivdes med sadeln.  Han var mycket mer avslappnad nu och jag kände att han arbetade ordentligt med bakbenen. Svettig var han med den långa pälsen i solskenet och löddrig mellan bakbenen. Vi hade jätteroligt =D Jag mår så bra av att rida. Det är underbart att komma ut på dagen. Imorgon ska jag rida lite i paddocken och så får han vila på tisdag. Nu ska jag iväg och springa några varv. Sprang igår också och det gick bra. Sedan blir det Sherlock Holmes ikväll på ettan.  Kolla in det om ni missade förra veckan. Superbra serie.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards