Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Gabriella Blom - 1 februari 2011 18:35

Ännu en dag på jobbet. Idag hände någonting helt klart annorlunda. En av mina arbets"kamrater" sa högt och ljudligt åt mig att jag skulle gå och snyta mig. Det var så äckligt att jag snorade och harklade.   Jag svarade att jag tyvärr är sjuk och det blir värre när jag varit förkyld. Har försökt det mesta men inget hjälper. Vet ni vad den lilla damen kläckte ur sig då?  Röker du? Nej aldrig rökt-icke rökare- kommer aldrig att röka. Tror ni det kom någon ursäkt eller kanske oj då vad trist för dig? Näpp jag skulle bara gå och snyta mig. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Satt och höll andan hela em för att inte börja hosta. Fast det är svårt när man har en stor slemklump i halsen. Jag lyckades inte så bra heller. Vi sitter i kontorslandskap så det är INTE roligt att ha dom problem jag har. Önskar att jag hittar någonting som hjälper. Mina vänner är jättesnälla och klagar aldrig   .

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards