Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Gabriella Blom - 4 februari 2011 19:34

Ja då har Arlequin anlänt. Han kom till nya stallet sent igår kväll. Cool som han är började han äta direkt efter att ha nosat på tjejen i boxen bredvid.Jag gick tidigare från jobbet idag, bytte om och åkte direkt till Alnön. Red en halvtimme i paddocken. Ville bara att han skulle slappna av och börja jobba med ryggen. Först tyckte han att det var lite jobbigt, men mot slutet var han jättefin. Kommer att ta det lugnt nu i början. Lör o sön ska jag rida ut. Det är ju så mycket snö i skogen så jag måste nog rida efter vägen för att ta mig någonstans. Det ska bli så härligt att komma ut i dagsljus. Tack Kicki för att jag får rida din fina häst =D

Nu blir det soffan och en stor skål med chips och dip. Imorgon är vi bjudna till syster på middag =D Tänkte hinna städa, rida och springa också.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards