Alla inlägg den 24 april 2011

Av Gabriella Blom - 24 april 2011 08:47

Skärstorsdag slutade vi tidigare på jobbet så jag drog ner till Bergsjö på em. Red Arlequin i paddocken och han kändes riktigt fin. I galoppen orkar han inte riktigt än, men det har blivit stor skillnad under dom här 2 månaderna.  I helgen har jag bara passat på att njuta av att vara ledig och av det underbara vädret. Igår satt jag ute på vår minibalkong och fikade. Det var otroligt varmt och jag blev faktiskt lite brun under den halvtimme jag satt där. På kvällen kom svärföräldrarna och åt middag. Nu tror jag att jag ska gå ut och promenera lite. Jag ska åka iväg och rida hingsten idag också. Jag har inte ridit honom sedan han kom hem från Tyskland, så det ska bli jätteroligt. Jag o Carina var och tittade på dressyrträning på SFRK på långfredagen. Blev så himla sugen på att träna ordentligt. Det var så länge sedan. Skulle vilja ha en häst i kondition så att jag också kan träna. Träffade Gunilla P på fre och det gick verkligen jättebra när hon tränade. Ikväll bär det iväg till mamma o pappa på påskmiddag =D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards