Alla inlägg den 18 december 2011

Av Gabriella Blom - 18 december 2011 21:23

Kom precis hem från ett yoga pass. Åkte till Friskis lite tidigare och sprang intervaller på löpbandet före yogan. Vilken skillnad intervallträningen har gjort. Var lite skeptisk förut. Idag kände jag mig stark och har kunnat fortsatt hur länge som helst. Har hunnit rida Takida idag också. Sadeln passade på Johan, så nu har vi en ny sadel :) Vilken lycka, jag satt som en smäck hela ridpasset. Var i ridhuset och Takida börjar faktiskt bli starkare nu. Han är så fin och det märks att han blir glad när jag kommer  .  Igår var det vilodag. Kalas hos lilla mamma med smörgåstårta och vanlig tårta  . Imorgon är det dags för cirkelgym. Det ska bli kul. Först ska jag ut med Takida i skogen på en tur. Hoppas det slutat snöa. Tror att han ska skos imorgon och det behövs verkligen. Jag har fått byta flera broddar och han har inga hoofgrips.  Vill ju inte att han ska halka och slå sig.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards