Alla inlägg den 15 december 2011

Av Gabriella Blom - 15 december 2011 10:34

Igår promenerade jag upp till Prolympia på deras julmarknad. Min vän Matilda går i skola där så jag passade på att köpa en supergod kladdkaka av henne  . Jag lånade en Prestige sadel som jag provade på Takida. Den var lite stor, men det är ju bara positivt eftersom han kommer att bygga mer muskler. Jag satt jättebra i den. Linda ska prova den på Johan också så får vi se hur det går. Vilken skillnad det blir att sitta i en sadel som passar. Igår hade jag en vilodag. Dagen innan körde vi intervaller, jättekul och jag kände mig full av energi. Idag blir det ett pass i gymmet. Måste ge mig iväg till arbetsförmedlingen också. Saker har inte blivit som jag tänkt så nu gäller det att ligga i och söka en massa jobb  . Jag har ju bra erfarenhet så jag är positiv till att hitta något snart.

Det blir en promenad ner till stan, frågan är om man måste sätta på sig broddar. Det ser väldigt halt ut.  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards