Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Gabriella Blom - 28 januari 2011 10:28

jag tycker inte om att måsta vara hemma hela dagarna :( I allafall inte när man ligger på sängen som en död sill och knappt ens orkar titta på tv. Har haft alla symtom man kan tänkas ha på en influensa. När jag hade svininfluensan ifjol så låg jag i 40 graders feber några dagar. Efteråt var jag svag, men frisk. Nu känns det som eländet aldrig går över. Idag har jag nog ingen feber, men ont i huvudet och fortfarande täpp i näsa hals och hostig. Jag hoppas att det ska bli bättre under dagen så att jag kan gå och jobba imorgon. Vi har övertid på Bolagsverket. Jag behöver ju inte jobba hela dagen. kan vara bra att börja med en halvdag.  Det är ju en massa som måste göras här hemma också. Något roligare kommer i allafall att hända i mars. Jag ska bjuda sambo o son på kryssning till Riga =D Sonen fyller 13 snart så jag tänkte det kunde vara kul att åka iväg en sväng. Han har aldrig åkt på någon kryssning och vi har aldrig varit i Riga så det ska bli jättekul. Vi planerar en längre resa på sommar lovet. troligtvis blir det USA. Längtar verkligen efter sol och värme.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards